PROXECTO SNAPPET

PROXECTO SNAPPET


gal
Este ano os alumnos de 3º e 4º E.P participarán de novo do Proxecto «SNAPPET».
Snappet é un método dixital con contido curricular para primaria.
A súa plataforma integral contén explicación, a práctica con exercicios e o seguimento do neno en tempo real.
A misión de Snappet é mellorar a educación en primaria usando as novas tecnoloxías.
A cada neno se lle fai entrega dunha tablet coa que teñen acceso a un ensino e aos materiais de capacitación no nivel adecuado.
Os obxetivos deste proxecto son facer unha aula eficaz, desenvolver unha actividade emprendedora entre o alumnado, fomentar o traballo en rede e o uso das Tics, fomentar o traballo en equipo, a negociación, a resolución de conflictos, o pensamento creativo, así como as competencias básicas.
Este proxecto personaliza a aprendizaxe, optimiza o tempo do profesor e motiva aos alumnos.

Personalización da aprendizaxe:

  • Faise énfase nas áreas onde o alumno ten máis necesidades 
  • Adáptase á forma e ao ritmo de aprendizaxe de cada un, creando unha ruta de ensino personalizado e único para cada estudante.

Motivación dos alumnos para aprender:

  • Gamificación: A interacción cos exercicios crea unha sensación de autonomía e xogo.
  • Promove a interacción colaborativa xa que os nenos axúdanse entre eles.
  • Os nenos aprenden dos seus erros.

Optimización do tempo do profesor:

  • O profesor, previo a recibir formación na metodoloxía dixital, organiza o traballo dos alumnos.
  • Snappet permite saber con que alumnos e en que áreas precísase a intervención do profesor.
  •  Aforra o tempo do profesor xa que non ten que corrixir os exercicios.
Este proxecto é subvencionado pola Deputación da Coruña.

https://www.dacoruna.gal

PROYECTO SNAPPET

esp
Este año los alumnos de 3º y 4º E.P. volverán a participar en el Proyecto SNAPPET.
Snappet  es un método digital con contenido curricular para primaria.
Su plataforma integral contiene explicaciones,  práctica con ejercicios y el seguimiento del alumno en tiempo real.
La misión de Snappet es mejorar la educación en primaria usando las nuevas tecnologías.
A cada niño se le entrega una tablet con la que tienen acceso a un aprendizaje y a los materiales de capacitación en el nivel adecuado.
Los objetivos de este proyecto son hacer un aula eficaz, desarrollar una actividad emprendedora entre el alumnado, fomentar el trabajo en red y el uso de las Tics, fomentar el trabajo en equipo, la negociación, la resolución de conflictos, el pensamiento creativo, así como las competencias básicas.
Este proyecto personaliza el aprendizaje, optimiza el tiempo del profesor y motiva a los alumnos.

Personalización del aprendizaje:

  • Enfatiza en las áreas donde el alumno tiene más necesidades.
  • Se adapta a la forma y al ritmo de aprendizaje de cada uno, creando una ruta de enseñanza personalizada y única para cada estudiante.

Motivación dos alumnos para aprender:

  • Gamificación: la interacción con los ejercicios crea una sensación de autonomía y juego.
  • Promueve la interacción colaborativa ya que los niños se ayudan entre sí.
  • Los niños aprenden de sus errores.

Optimización del tiempo del profesor:

  • El profesor, previo a recibir formación en la metodología digital SNAPPET, organiza el trabajo de los alumnos.
  •  Snappet permite saber con qué alumnos y en qué áreas se precisa la intervención del profesor.
  •  Ahorra el tiempo del profesor ya que no tienen que corregir los ejercicios.
Este proyecto está subvencionado por la Diputación de A Coruña.

https://www.dacoruna.gal