FIESTA SANTA RAFAELA - II TORNEO ANDRÉS BARREIRO

Se noutra entrada [FIESTA SANTA RAFAELA - MARCHA DESDE LA TORRE EL DÍA ANTES] falabamos dunha actividade complementaria á Festa de Santa Rafaela 2016, agora informámosvos doutra, que é a celebración do «II TORNEO DE BALONCESTO ANDRÉS BARREIRO».

Ao mesmo tempo que desexamos ao noso equipo de basquet para revalide o título conseguido na edición anterior, agradecemos a participación do resto de equipos, e esperamos que gocen da experiencia.


Participarán un total de 4 equipos: DOMINICOS, BASQUET CORUÑA, ESCLAVAS e CALSANCIAS, máis de 40 xogadores, que competirán da seguinte maneira:




Unha vez celebrado estes encontros, os equipos dirixiranse ao Colexio Escravas, para unha misa celebración ás 12:30, e ás 13:30 celebrarase a entrega de torfeos

Ao finalizar a entrega, os equipos participantes están convidados á festa e comida de Santa Rafaela, onde poderán tamén competir nun concurso de triplos.

Sorte a todos os participantes.
 
 
[esp] 

Si en otra entrada [FIESTA SANTA RAFAELA - MARCHA DESDE LA TORRE EL DÍA ANTES] hablábamos de una actividad complementaria a la Fiesta de Santa Rafaela 2016, ahora os informamos de otra, que es la celebración del «II TORNEO DE BALONCESTO ANDRÉS BARREIRO».

Al mismo tiempo que deseamos a nuestro equipo de basquet para revalide el título conseguido en la edición anterior, agradecemos la participación del resto de equipos, y esperamos que disfruten de la experiencia.


Participarán un total de 4 equipos: DOMINICOS, BASQUET CORUÑA, ESCLAVAS y CALSANCIAS, más de 40 jugadores, que competirán de la siguiente manera:




Una vez celebrado estos encuentros, los equipos se dirigirán al Colegio Esclavas, para una misa celebración a las 12:30, y a las 13:30 se celebrará la entrega de trofeos. 

Al finalizar la entrega, los equipos participantes están invitados a la fiesta y comida de Santa Rafaela, donde podrán también competir en un concurso de triples. 

Suerte a todos los participantes.