FAMILIAS NO COMEDOR


 
Por se vos interesa participar, enviámosvos por correo a comunicación do arranque do programa «PAIS EN... O COMEDOR» para este curso. 
 
Para os que o descoñezades, a este programa, denominámolo «PAIS EN... O COMEDOR» e pretende que os pais poidan visitar o comedor do centro á hora da comida e, se o desexan, teñan a posibilidade de xantar o menú dese día e probar a comida que toman os nosos fillos, ver como se serve, como se organiza, etc. 
 
O Colexio desde sempre nos ofreceu a oportunidade de coñecer o funcionamento do comedor do Colexio aos pais interesados niso. Estas visitas, están coordinadas desde a APA en colaboración co centro. 
A novidade deste ano, é que será os venres, de 13:30 a 14:30 e teremos a posibilidade de estar no COMEDOR AMARELO (de 4º de E. INFANTIL a 1º de E. PRIMARIA) ou no COMEDOR VERMELLO ( de 2º a 6º de E. PRIMARIA). Unha familia por cada comedor e día. 
 
Para poder participar en «PAIS EN... O COMEDOR», e organizalo, só necesitamos que nolo solicitedes a través deste simple formulario [o que aparece no correo enviado o 21/02/2018] Por favor facédeo nese formulario no canto da resposta ao correo. 
 
Que facemos logo? Pois coa información que nos facedes chegar, tentamos cadrar as peticións e os días. Logo, enviámosvos un correo-e coa confirmación ou cunha proposta alternativa de día, co tempo suficiente para que vos poidades organizar e para avisar ao Colexio. 
 
Chegado o día asignado, ao chegar á portería, identificádesvos indicando que vides ao comedor. Cotexarán o dato que lles enviariamos, abonais o importe do menú (se decidides quedarvos a comer) e acompañaranvos ao comedor. 
 
O único que vos pedimos, é que despois da vosa visita, fagádesnos chegar, un breve correo-e cos comentarios (con total confidencialidade) sobre a a experiencia no comedor: observacións, matices, ou suxerencias que poidan ser de interese para todos. 
 
Con «PAIS EN ...» a APA pretende, en colaboración coa dirección do centro, achegar a realidade das Escravas ás familias do alumnado, integrándoos de forma activa na vida do centro, e poñendo en valor a súa importancia como parte integrante da comunidade educativa. 
 
[esp]
Por si os interesa participar, os hemos enviado por correo la comunicación del arranque del programa «PADRES EN... EL COMEDOR» para este curso.

Para los que lo desconozcáis, a este programa, lo denominamos «PADRES EN... EL COMEDOR» y pretende que los padres puedan visitar el comedor del centro a la hora de la comida y, si lo desean, tengan la posibilidad de almorzar el menú de ese día y probar la comida que toman nuestros hijos, ver cómo se sirve, cómo se organiza, etc.

El Colegio desde siempre nos ha ofrecido la oportunidad de conocer el funcionamiento del comedor del Colegio a los padres interesados en ello. Estas visitas, están coordinadas desde la APA en colaboración con el centro.
La novedad de este año, es que será los viernes, de 13:30 a 14:30 y tendremos la posibilidad de estar en el COMEDOR AMARILLO (de 4º de E. INFANTIL a 1º de E. PRIMARIA) o en el COMEDOR ROJO ( de 2º a 6º de E. PRIMARIA). Una familia por cada comedor y día.

Para poder participar en «PADRES EN... EL COMEDOR», y organizarlo, sólo necesitamos que nos lo solicitéis a través de este simple formulario [el que aparece en el correo enviado el 21/02/2018] Por favor hacedlo en ese formulario en vez de la respuesta al correo.

¿Que hacemos luego? Pues con la información que nos hacéis llegar, intentamos cuadrar las peticiones y los días. Luego, os enviamos un correo-e con la confirmación o con una propuesta alternativa de día, con el tiempo suficiente para que os podáis organizar y para avisar al Colegio.

Llegado el día asignado, al llegar a la portería, os identificáis indicando que venís al comedor. Cotejarán el dato que les habríamos enviado, abonais el importe del menú (si decidís quedaros a comer) y os acompañarán al comedor.

Lo único que os pedimos, es que después de vuestra visita, nos hagáis llegar, un breve correo-e con los comentarios (con total confidencialidad) sobre la a experiencia en el comedor: observaciones, matices, o sugerencias que puedan ser de interés para todos.

Con «PADRES EN ...» la APA pretende, en colaboración con la dirección del centro, acercar la realidad de Las Esclavas a las familias del alumnado, integrándolos de forma activa en la vida del centro, y poniendo en valor su importancia como parte integrante de la comunidad educativa.