UNÍMONOS: PROXECTO «CHÁMOME DANIEL»

Os nosos alumnos de 3º e 4º da E. S.Ou. do Colexio Escravas da Coruña están a participar no proxecto: «ME LLAMO DANIEL», ao que nos acabamos de unir.

No grupo de Facebook: https://www.facebook.com/groups/505188729684720 e/ou co hashtag: ‪#‎proyectomellamodaniel.

Como alí indícallenos, trátase dunha iniciativa de sensibilización. Polo respecto e a tolerancia. Non piden nada. Como din: ou será que, no fondo, iso é todo?

Daniel é un neno como os nosos, da súa idade. Pero hai algo que os fai moi distintos a el. Naceu noutro país, noutro continente. Iso fai que as súas oportunidades na vida sexan moi diferentes ás deles.

Debemos pensar no que temos. Debemos sentirnos afortunados. Sobre todo, poñernos no sitio de Daniel. A partir dese momento, veremos as cousas diferentes.

Axudemos a apoiar a Daniel, participando neste proxecto. Axudando a facer grande o seu xesto. Por un mundo cheo de respecto e tolerancia.


En nuestro caso, lo que vemos, es que: Todos, si le damos la vuelta, tenemos siempre una «D», de «DANIEL».
 
[esp]
En el grupo de Facebook: https://www.facebook.com/groups/505188729684720 y/o con el hashtag: ‪#‎proyectomellamodaniel.

Como allí se nos indica, se trata de una iniciativa de sensibilización. Por el respeto y la tolerancia. No piden nada. Como dicen: ¿o será que, en el fondo, eso es todo?

Daniel es un niño como los nuestros, de su edad. Pero hay algo que los hace muy distintos a él. Nació en otro país, en otro continente. Eso hace que sus oportunidades en la vida sean muy diferentes a las de ellos.

Debemos pensar en lo que tenemos. Debemos sentirnos afortunados. Sobre todo, ponernos en el sitio de Daniel. A partir de ese momento, veremos las cosas diferentes.

Ayudemos a apoyar a Daniel, participando en este proyecto. Ayudando a hacer grande su gesto. Por un mundo lleno de respeto y tolerancia.


En nuestro caso, lo que vemos, es que: Todos, si le damos la vuelta, tenemos siempre una «D», de «DANIEL».